-30% PROMOCJA -30% na hasło 30PROCENT (należy je wpisać w koszyku) ♡ Promocja ograniczona czasowo, spiesz się! ♡ 30% PROMOCJA -30% na hasło 30PROCENT (należy je wpisać w koszyku) ♡ Promocja ograniczona czasowo, spiesz się! ♡ 30% PROMOCJA -30% na hasło 30PROCENT (należy je wpisać w koszyku) ♡ Promocja ograniczona czasowo, spiesz się! ♡

FAQ

Obsługa klienta > FAQ

1. PRODUKT JEST NIEDOSTĘPNY. CZY ZOSTANIE UZUPEŁNIONA ROZMIARÓWKA?

UZUPEŁNIAMY ROZMIARÓWKI WSZYSTKICH PRODUKTÓW, KTÓRE NIE ZNAJDUJĄ SIĘ W DZIALE WYPRZEDAŻ.

Z MYŚLĄ O WAS DODALIŚMY OPCJĘ "POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU" W PRZYPADKU BRAKU ROZMIARU.

POD BRAKUJĄCYM ROZMIAREM WYŚWIETLA SIĘ OKIENKO, W KTÓRYM NALEŻY PODAĆ ADRES E-MAIL I WYBRAĆ ROZMIAR NA KTÓRY

CZEKAMY, A NASTĘPNIE KLIKNĄĆ  WYŚLIJ. ZAZWYCZAJ ROZMIARY UZUPEŁNIANE SĄ DO 1,5 TYGODNIA.

 

2. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

NIE MUSISZ POSIADAĆ KONTA, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W NASZYM SKLEPIE.

 


3. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE CINAMOON ?
ZAMÓWIENIA W NASZYM SKLEPIE MOŻNA SKŁADAĆ ZA POMOCĄ KOSZYKA POSTĘPUJĄC ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI LUB TELEFONICZNIE.

 


4. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

CZAS OCZEKIWANIA NA WYSYŁKĘ TO 1-3 DNI ROBOCZE OD MOMENTU ZAKSIĘGOWANIA PIENIĘDZY NA NASZYM KONCIE.

W PRZYPADKU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ WYSYŁKA NASTĘPUJE W CIĄGU 1-3 DNI ROBOCZYCH OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA.

 

 

5. JAK DŁUGO CZEKA SIĘ NA WYMIENIANY PRODUKT / ZWROT PIENIĘDZY?

CZAS OCZEKIWANIA NA WYMIENIANY PRODUKT LUB ZWROT PIENIĘDZY TO MAKSYMALNIE 14 DNI. 

JEŚLI CHCĄ PAŃSTWO SPRAWDZIĆ CZY WYMIENIANY / ZWRACANY PRODUKT DO NAS DOTARŁ, UPRZEJMIE PROSIMY 

SPRAWDZIĆ TO SAMEMU NA STRONIE DOSTAWCY, ZA POMOCĄ KTÓREGO NADALI PAŃSTWO PRZESYŁKĘ. 

(POCZTA POLSKA, KURIER).

 


6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

W SKLEPIE CINAMOON ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM.

 


7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY ZA ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

WPŁATĘ NALEŻY DOKONAĆ W CIĄGU 5 DNI ROBOCZYCH, W PRZECIWNYM WYPADKU ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ANULOWANE.

 

 

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRODUKT MOŻNA DOKONAĆ POPRZEZ PRZELEWY24, PŁATNOŚĆ NA KONTO, PRZEKAZEM POCZTOWYM LUB GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE.

 

 

9. GDZIE ZNAJDĘ DANE DO PRZELEWU?

DANE DO PRZELEWU ZNAJDUJĄ SIĘ NA DOLE STRONY W ZAKŁADCE OBSŁUGA KLIENTA -> PŁATNOŚCI.

 

 

10. PODCZAS PŁATNOŚCI ZA POMOCĄ STRONY PRZELEWY24 WYSTĄPIŁ BŁĄD. CO TERAZ?

W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY O WPŁATĘ ZWYKŁYM PRZELEWEM BANKOWYM.

DANE DO PRZELEWU ZNAJDUJĄ SIĘ NA DOLE STRONY W ZAKŁADCE OBSŁUGA KLIENTA -> PŁATNOŚCI.

 


11. CZY W SKLEPIE CINAMOON ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

 REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA W WYBRANYCH KRAJACH UE.

ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TELEFONICZNIE 575 344 300 W GODZ. 10:00 - 15:00

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

OK