X
Produkt został dodany do koszyka

FAQ

Obsługa klienta > FAQ

UWAGA!

Przed wysłaniem zapytnia lub wykonaniem telefonu prosimy o zapoznanie się z FAQ.

 Uprzejmie prosimy o uszanowanie naszego czasu, który pragniemy poświęcić na

jak najszybszą realizację zamówień :)

 

1. PRODUKT JEST NIEDOSTĘPNY. CZY ZOSTANIE UZUPEŁNIONA ROZMIARÓWKA?

NIESTETY NIE JESTEŚMY W STANIE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ KIEDY DANY MODEL POJAWI SIĘ W NASZYM SKLEPIE. ZWYKLE ROZMIARY UZUPEŁNIAMY DO 2 TYGODNI.

UZUPEŁNIAMY ROZMIARÓWKI WSZYSTKICH PRODUKTÓW, KTÓRE NIE ZNAJDUJĄ SIĘ W DZIALE WYPRZEDAŻ (WYPRZEDAŻOWE PRODUKTY 

jeśli się pojawiają to tylko w pojedynczych sztukach i zostają bardzo szybko wykupione). 

Z MYŚLĄ O WAS DODALIŚMY OPCJĘ "POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU" W PRZYPADKU BRAKU ROZMIARU.

POD BRAKUJĄCYM ROZMIAREM WYŚWIETLA SIĘ OKIENKO, W KTÓRYM NALEŻY PODAĆ ADRES E-MAIL I WYBRAĆ ROZMIAR NA KTÓRY

CZEKAMY, A NASTĘPNIE KLIKNĄĆ  WYŚLIJ. ZAZWYCZAJ ROZMIARY UZUPEŁNIANE SĄ DO 2 TYGODNI. 

CZASEM ZDARZA SIĘ, ŻE DŁUŻEJ OCZEKUJEMY NA MATERIAŁ, DLATEGO NIGDY NIE MOŻEMY W 100% POTWIERDZIĆ 

KIEDY BĘDZIE DOSTAWA KONKRETNEGO MODELU.

 

2. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRODUKT?

PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRODUKT MOŻNA DOKONAĆ POPRZEZ:

- TPAY (przez tPay jest możliwość zapłaty zwykłym przelewem. Wówczas należy wybrać opcję "Płatność druczkiem/przelew z innego banku". Należy pamiętać, aby poprawnie przepisać dane do przelewu (tytuł i kwota), w przeciwnym wypaddu pieniądze nie zaksięgują się poprawnie i nastapi opóźnienie w dostawie) 

 - GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE w przypadku zamówień "ZA POBRANIEM"

 

3. PODCZAS PŁATNOŚCI ZA POMOCĄ STRONY TPAY.COM WYSTĄPIŁ BŁĄD. CO TERAZ?

W TAKIM PRZYPADKU NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ NA SWOJE KONTO W SKLEPIE.

KLIKNĄĆ W ZAKŁADKĘ "KONTO UŻYTKOWNIKA", A NASTĘPNIE "ZAMÓWIENIA".

PRZY NIEOPŁACONYM ZAMÓWIENIU JEST FUNKCJA "OPŁAĆ". NALEŻY WYBRAĆ TĄ OPCJĘ I POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI.

 

 

4. ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE I CHCIAŁABYM PROSIĆ O WYSYŁKĘ W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE. JAK TO ZROBIĆ?

Niestety nie ma możliwości opóźnienia wysyłki.

INFORMACJE O PÓŹNIEJSZEJ WYSYŁCE Z KOMENTARZA DO ZAMÓWIENIA NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE.

 

5. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

CZAS OCZEKIWANIA NA WYSYŁKĘ TO 1-3 DNI ROBOCZE OD MOMENTU ZAKSIĘGOWANIA PIENIĘDZY. DO TEGO CZASU NALEŻY DOLICZYĆ CZAS DOSTAWY (ZWYKLE 1 DZIEŃ ROBOCZY).

W PRZYPADKU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ WYSYŁKA NASTĘPUJE W CIĄGU 1-3 DNI ROBOCZYCH OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. DO TEGO CZASU NALEŻY DOLICZYĆ CZAS DOSTAWY (ZWYKLE 1 DZIEŃ ROBOCZY).

 

 

6. ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE, ALE CHCIAŁABYM JESZCZE COŚ DOMÓWIĆ, ABY NIE PŁACIĆ PODWÓJNIE KOSZTÓW DOSTAWY

NIESTETY NIE MA MOŻLIWOŚCI DODAWANIA NOWYCH PRODUKTÓW DO ZŁOŻONYCH WCZEŚNIEJ ZAMÓWIEŃ. 

W TAKIM PRZYPADKU NALEŻY ZŁOŻYĆ NOWE ZAMÓWIENIE I OPŁACIĆ JE WRAZ Z DOSTAWĄ.

 

 

7. CZY MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

WYMIANA NASTĘPUJE TYLKO POPRZEZ ZŁOŻENIE NOWEGO ZAMÓWIENIA, OPŁACENIE GO ORAZ

ZWROT NIEODPOWIEDNIEGO PRODUKTU.

 

8. CHCĘ WPROWADZIĆ ZMIANĘ W ZAMÓWIENIU (adres, nr telefonu itp.)

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA EDYCJA NIE JEST MOŻLIWA.

 

9. CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA ANULACJA NIE JEST MOŻLIWA.

JEŚLI CHCESZ ZREZGNOWAĆ Z ZAMÓWIENIA, ODBIERZ PACZKĘ OD KURIERA I WYKONAJ ZWROT.

 

10. OTRZYMAŁAM INFORMACJĘ, ŻE PRODUKT POJAWIŁ SIĘ W MAGAZYNIE, ALE NADAL GO NIE MA.

CZASEM UZUPEŁNIAMY TYLKO KILKA SZTUK DANEGO KOLORU/ROZMIARU. W PRZYPADKU BARDZO 

DUŻEGO ZAINTERESOWANIA DANYM MODELEM, ZNIKA ON Z NASZEGO MAGAZYNU W CIĄGU DOSŁOWNIE

KILKU MINUT. PROSZĘ PAMIĘTAĆ, ŻE UZUPEŁNIAMY ROZMIARÓWKI WSZYSTKICH PRODUKTÓW, KTÓRE NIE

ZNAJDUJĄ SIĘ W DZIALE WYPRZEDAŻ. W TAKIEJ SYTUACJI POZOSTAJE PAŃSTWU PONOWNE ZAPISANIE

SIĘ DO POWIADOMIENIA I OCZEKIWANIE NA E-MAIL.

 

 

11. OTRZYMAŁAM PRODUKT INNY NIŻ ZAMÓWIŁAM. CO TERAZ?

W TAKIEJ SYTUACJI PROSIMY O E-MAIL na: karolina@cinamoon.pl (w tytule e-maila prosimy napisać POMYŁKA - NIEODPOWIEDNI PRODUKT)

Wraz z informacją jaki produkt Państwo zamawiali, a jaki został dostarczony.

WYMIANĘ REALIZUJEMY POPRZEZ NASZEGO KURIERA. POJAWI SIĘ ON U PAŃSTWA W CELU ODEBRANIA

POMYLONEGO PRODUKTU, A W ZAMIAN ZOSTAWI POPRAWNY.

 

 

12. CHCIAŁABYM ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ

W takiej sytuacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym pismem reklamacyjnym,

w którym wyjaśnią Państwo czego dotyczy reklamacja wraz z oczekiwaniami. Na piśmie proszę wpisać również

swoje dane do przelewu (za dostawę lub produkt) jeśli chcą Państwo zwrotu gotówki lub adres do wysyłki niewadliwego produktu.

 

 

13. JAK DŁUGO CZEKA SIĘ NA ZWROT PIENIĘDZY?

CZAS OCZEKIWANIA NA ZWROT PIENIĘDZY TO MAKSYMALNIE 14 DNI. 

JEŚLI CHCĄ PAŃSTWO SPRAWDZIĆ CZY ZWRACANY PRODUKT DO NAS DOTARŁ, UPRZEJMIE PROSIMY 

SPRAWDZIĆ TO SAMEMU NA STRONIE DOSTAWCY, ZA POMOCĄ KTÓREGO NADALI PAŃSTWO PRZESYŁKĘ. 

(POCZTA POLSKA, KURIER).

 

14. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE CINAMOON ?
ZAMÓWIENIA W NASZYM SKLEPIE MOŻNA SKŁADAĆ ZA POMOCĄ KOSZYKA POSTĘPUJĄC ZGODNIE Z

INSTRUKCJAMI LUB TELEFONICZNIE (TYLKO ZA POBRANIEM).

 


15. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

NIESTETY W SKLEPIE CINAMOON NIE MA MOŻLIWOŚCI OSOBISTEGO ODBIORU TOWARU

 


16. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY ZA ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

WPŁATĘ NALEŻY DOKONAĆ W CIĄGU 5 DNI ROBOCZYCH, W PRZECIWNYM WYPADKU ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ANULOWANE.

 


17. CZY W SKLEPIE CINAMOON ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

NIESTETY OBECNIE NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. 

 

 

18. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

TAK, MUSISZ POSIADAĆ KONTO, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W NASZYM SKLEPIE. WYMAGAMY TEGO DLA PAŃSTWA WYGODY. POSIADANIE KONTA UMOŻLIWIA SPRAWDZANIE STATUSU ZAMÓWIENIA ORAZ UMOŻLIWIA ŁATWY ZWROT.

 

19. OTRZYMAŁAM ZWROT O 5 ZŁ ZA MAŁO. DLACZEGO?

ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCĄ USTAWĄ O PRAWACH KONSUMENTA, SPRZEDAWCA MA PRAWO ZWRÓCIĆ  KOSZT DOSTAWY,

DO NAJNIŻSZEJ KWOTY, JAKĄ MA W SWOJEJ OFERCIE.  W NASZYM SKLEPIE JEST TO 13 ZŁ, DLATEGO ZAMÓWIENIA

Z DOSTAWĄ ZA POBRANIEM (18 ZŁ)  MAJĄ OBNIŻONĄ KWOTĘ ZWROTU O 5 ZŁ.

 

 

20. ZROBIŁAM PRZELEW. PROSZĘ O POINFORMOWANIE MNIE O FAKCIE, GDY SIĘ ZAKSIĘGUJE.

INFORMACJĄ O ZAKSIEGOWANIU PŁATNOŚCI, JEST ZMIANA STATUSU ZAMÓWIENIA NA "W REALIZACJI". 

PRZELEWY KSIĘGUJEMY DO 1 DNIA ROBOCZEGO.

 

JEŚLI NADAL NIE ZNALEŹLI PAŃSTWO ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE, PROSIMY O KONTAKT

karolina@cinamoon.pl (preferujemy kontakt e-mailowy)

575-344-300

Informacja o tym, że przebywasz na stronie jest przez nas przetwarzana i wykorzystywana jest w celach statystycznych. Niektóre z danych podanych w trakcie korzystania serwisu mogą być przetwarzane do sprzedaży naszych produktów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności aby dowiedzieć się więcej.