X
Produkt został dodany do koszyka

   N A J C Z Ę Ś C I E J    Z A D A W A N E    P Y T A N I A  

 

  1. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW  

 

  •  Produkt jest niedostępny. Czy będzie jeszcze uzupełniony?

NIESTETY NIE JESTEŚMY W STANIE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ, KIEDY DANY MODEL POJAWI SIĘ W NASZYM SKLEPIE. ZWYKLE JEST TO OD 2 DO 3 TYGODNI.

Czasem zdarza się, że dłużej oczekujemy na materiał dlatego nigdy nie możemy na 100% potwierdzić dostawy konkretnego modelu.

Dostawy do naszego sklepu są regularnie - kilka razy w tygodniu, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest

śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty.

Zapraszamy do regularnego przeglądania naszego profilu na facebooku, aby dowiedzieć się jako pierwszy(a) o nowościach.

  •     Czy będzie jeszcze dany rozmiar i kolor?

Z myślą o Was dodaliśmy opcję "POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU" Jeżeli brakuje Twojego koloru, kliknij w interesujący Cię rozmiar,

a następnie "Powiadom mnie o dostępności produktu",  w okienku wpisz swój adres e-mail a następnie kliknij "WYŚLIJ".

Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!

  • Czy będzie jeszcze uzupełniana rozmiarówka z działu WYPRZEDAŻ?

WYPRZEDAŻOWE produkty jeśli się pojawiają to tylko w pojedynczych sztukach i zostają bardzo szybko wykupione. 

  • Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Niestety nie. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową. Masz wątpliwości?

Sprawdź opinie o naszych produktach na naszym profilu na facebooku. 

  •  Otrzymałam informację, że produkt pojawił się w magazynie, ale nadal go nie ma.

Niekiedy uzupełniamy tylko kilka sztuk danego koloru/rozmiaru. W przypadku bardzo dużego zainteresowania konkretnym modelem,

znika on z naszego magazynu dosłownie w ciągu kilku minut.  

Proszę pamiętać, że uzupełniamy rozmiarówki wszystkich produktów, które nie znajdują się w dziale WYPRZEDAŻ.

W takiej sytuacji pozostaje Państwu ponowne zapisanie się do powiadomienia i oczekiwanie na e-mail.

2.  FAKTURY

  •  Czy mogę otrzymać fakturę do mojego zamówienia?

Tak, jeżeli chcesz otrzymać fakturę do zamówienia to prosimy o dołączenie komentarza do zamówienia lub wiadomość e-mail od razu po złożeniu zamówienia na maila: karolina@cinamoon.pl. Według nowych przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług nabywca powinien zadeklarować chęć otrzymania faktury w momencie dokonywania zakupu, ponieważ nabywa towar jako podatnik. Jeśli prośba o fakturę zostanie zgłoszona później, nie będziemy mieli możliwości jej wystawienia.

 

  3. METODY PŁATNOŚCI   

 

  •  W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony produkt?

Płatności dokonujemy poprzez:

  • TPAY - szybki przelew, z przekierowaniem na stronę banku.
  • TPAY - zwykłym przelewem. Wówczas należy wybrać opcję "Płatność druczkiem/przelew z innego banku". Należy pamiętać, aby poprawnie przepisać dane do przelewu (tytuł i kwota), w przeciwnym wypadku pieniądze nie zaksięgują się poprawnie i nastąpi opóźnienie w dostawie) ​
  • PAYPO - PayPo to metoda płatności odroczonej. Oznacza to, że płacisz za swoje zamówienie dopiero wtedy, gdy otrzymasz paczkę i zdecydujesz, że chcesz zatrzymać zamówione produkty. Na opłacenie odebranego zamówienia masz 30 dni.
  • GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE w przypadku zamówień "ZA POBRANIEM"
  • Do kiedy mogę dokonać wpłaty za złożone zamówienie? 

Wpłatę należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

  • Podczas płatności za pomocą strony TPAY.com wystąpił błąd. Co teraz?  

W takim przypadku należy zalogować się na swoje konto w sklepie. kliknąć w zakładkę  "KONTO UŻYTKOWNIKA", a następnie "ZAMÓWIENIA".

Przy nieopłaconym zamówieniu jest funkcja "OPŁAĆ". Należy wybrać tę opcję i postępować zgodnie z instrukcjami.

W przypadku niezarejestrowanych użytkowników prosimy kliknąć w wysłany mailem link od T-pay dotyczący płatności a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

  • Czy pracownik sklepu może przesłać dane do przelewu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Dane do przelewu są generowane indywidualnie dla każdego klienta.

  • Zrobiłam przelew proszę o poinformowanie mnie o jego zaksięgowaniu. 

Informacją o zaksięgowaniu płatności jest zmiana statusu zamówienia na "W REALIZACJI". Przelewy są księgowane do 3 dni roboczych. 

  • Zrobiłam przelew a mój status zamówienia się nie zmienił z "OCZEKUJĄCE" na "W REALIZACJI" 

Przelewy są księgowane do 3 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie Państwa status się nie zmieni prosimy o kontakt mailowy

z serwisem TPAY. Wszystkie dane do kontaktu znajdą Państwo na: https://support.tpay.com/pl.

  • Jak działa metoda płatności PAYPO?

1. Zamawiasz produkty w sklepie CINAMOON i wybierasz metodę płatności PayPo.

2. W systemie PayPo należy przejść poprawnie przez wszystkie kroki. Potwierdzeniem poprawnie zakończonego procesu płatności jest mail z systemu PayPo o opłaceniu zamówienia przez system w naszym sklepie. 

Jeśli nie ukończysz poprawnie całego procesu płatności PayPo w momencie składania zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane. 

3. Po otrzymaniu zamówienia decydujesz czy chcesz zatrzymać produkty. Możesz zwrócić część lub całość zamówienia - wtedy ostateczna kwota do zapłaty ulegnie zmniejszeniu lub zostanie całkowicie anulowana na Twoim koncie PayPo.

4. W ciągu 30 dni opłacasz swoje zamówienie w PayPo.

 

  4. DOSTAWA   

 

  • Jakie są dostępne metody płatności i dostawy? 

W naszym sklepie wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub paczkomatami InPost

  • Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?

Czas oczekiwania na wysyłkę to 1-3 dni robocze od momentu zaksięgowania pieniędzy.

Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1 dzień roboczy).

W przypadku przesyłki pobraniowej wysyłka następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1 dzień roboczy).

  •  Złożyłam zamówienie i chciałabym prosić o wysyłkę w późniejszym terminie. Jak to zrobić?

Niestety nie ma możliwości opóźnienia wysyłki. Informacje o późniejszej wysyłce z komentarza do zamówienia nie będą uwzględniane.

  • Złożyłam zamówienie, ale chcę jeszcze coś domówić, aby nie płacić kosztów dostawy podwójnie. 

Niestety nie ma możliwości dodawania nowych produktów do złożonych wcześniej zamówień. 

W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie i opłacić je wraz z dostawą.

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? 

 Sklep CINAMOON prowadzi sprzedaż wysyłkową i nie posiada własnych punktów odbioru. Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru.

  • Czy mogę zamówić towar z wysyłką za granicę? 

Obecnie nie ma takiej możliwości w naszym sklepie. Towary wysyłamy tylko na terenie Polski. 

  • Czy mogę połączyć zamówienia? 

Niestety nie ma takiej możliwości. Każde złożone zamówienie zostanie wysłane osobno.  

 

 

  5. MOJE ZAMÓWIENIE  

 

  • Jak złożyć zamówienie w sklepie CINAMOON?

​Zamówienia w naszym sklepie można składać za pomocą koszyka postępując zgodnie z instrukcjami.
 

  • Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie? 

NIE, nie musisz posiadać konta, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jednak jest to wygodne dla Państwa.

Posiadanie konta umożliwia sprawdzanie statusu zamówienia oraz umożliwia łatwy zwrot. 

  • Chcę wprowadzić zmianę w zamówieniu ( adres, nr telefonu itp.)

Po złożeniu zamówienia edycja nie jest możliwa. Dopiero po otrzymaniu listu przewozowego od kuriera masz możliwość zmiany adresu dostawy.

  • Chcę anulować zamówienie

Po złożeniu zamówienia anulacja nie jest możliwa. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, odbierz paczkę od kuriera i wykonaj zwrot.

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia należy opłacić w terminie 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

  • Nie naliczył się rabat co teraz? Czy pracownik może go dodać ręcznie?

Jedynym warunkiem naliczenia rabatu jest wpisanie kodu rabatowego w odpowiednie pole w trakcie składania zamówienia. Jeżeli rabat się nie nalicza prosimy o zweryfikowanie czy jest wpisywany prawidłowo. Pracownik nie ma możliwości dokonywania korekt w zamówieniach klientów i ręcznego naliczania rabatu.


  6. ROZMIARY  

 

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Prosimy o zapoznanie się z nią przed zakupem.

Wszystkie modele są mierzone na płasko. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 

  • Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru.

Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj: https://www.cinamoon.pl/zwroty-i-wymiany-towaru.html

 

  7. ZWROTY / WYMIANA  

  • Dostałam zwrot, a nie podałam nr konta?

Jeżeli klient zapłacił za towar przez system T-pay, a nie zrobił zwrotu w panelu klienta to środki zostaną mu zwrócone automatycznie na nr konta, z którego było opłacone zamówienie. 

  • Czy mogę wymienić produkt?

Wymiana następuje tylko poprzez złożenie nowego zamówienia, opłacenie go oraz zwrot nieodpowiedniego produktu.

  • Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

  • Co zrobić aby zwrócić produkty?

​​1. Dla użytkowników zarejestrowanych - Zaloguj się na swoje konto w sklepie CINAMOON.pl

  • Kliknij w "KONTO UŻYTKOWNIKA", następnie "WYKONAJ ZWROT"
  • Z listy wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty i postępuj zgodnie z instrukcjami
  • Pamiętaj, aby na potwierdzeniu zwrotu, które otrzymałeś do paczki zaznaczyć, które produkty zwracasz
  • Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, napisz do nas na karolina@cinamoon.pl - Pomożemy :)

         ​2. Dla klientów NIEZAREJESTROWANYCH​

  • Przejdź na stronę www.CINAMOON.pl i kliknij „zgłoś zwrot” znajdujący się w stopce na dole strony, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

3. Wyślij produkty - masz na to 14 dni!

  • Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

GM INVEST S.C.

UL. JASNA 10A

44-122 GLIWICE

Proponujemy wysyłać paczki tak by otrzymać potwierdzenie jej nadania (zachowaj numer nadania do póki nie otrzymasz zwrotu).

  • Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. 
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

4. Poczekaj na zwrot środków

  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie.
  • Zwrot kosztów transakcji realizowany jest zgodnie z wyborem opcji przy składaniu zwrotu (poprzez tPay - jeśli wybrano opcję "zwrot na ten sam nr konta, z którego była płatność" lub przelewem na konto)
  • Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

  • Otrzymałam inny produkt niż zamawiałam. Co teraz?  

W takiej sytuacji prosimy o e-mail na: karolina@cinamoon.pl (w tytule e-maila prosimy napisać POMYŁKA - NIEODPOWIEDNI PRODUKT)

Wraz z informacją jaki produkt Państwo zamawiali, a jaki został dostarczony.

Wymianę realizujemy poprzez naszego kuriera. pojawi się on u Państwa w celu odebrania pomylonego produktu, a w zamian zostawi poprawny.

  • Jak długo czeka się na zwrot pieniędzy?

Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to MAKSYMALNIE 14 DNI

  • ​Czy zostanę powiadomiona gdy zwracany przeze mnie produkt dotrze do sklepu?

Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy zwracany produkt do nas dotarł, uprzejmie prosimy sprawdzić to samemu na stronie dostawcy, za pomocą którego nadali Państwo przesyłkę. (POCZTA POLSKA, KURIER).

  • Otrzymałam zwrot o 4 zł za mało. Dlaczego?

Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta, sprzedawca ma prawo zwrócić koszty dostawy do najniższej kwoty, jaką ma w swojej ofercie.

W naszym sklepie jest to 14 zł, dlatego zamówienia z dostawą za pobraniem (18 zł) mają obniżoną kwotę zwrotu o 4zł. 

  8. REKLAMACJA   

  • Chciałabym złożyć reklamację

W takiej sytuacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym pismem reklamacyjnym,

w którym wyjaśnią Państwo czego dotyczy reklamacja wraz z oczekiwaniami. Na piśmie proszę wpisać również

swoje dane do przelewu (za dostawę lub produkt) jeśli chcą Państwo zwrotu gotówki lub adres do wysyłki niewadliwego produktu.

Szczegółowe informacje o reklamacjach znajdziesz tutaj: https://www.cinamoon.pl/reklamacje.html 

  • W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru. 

Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub ma wady fabryczne.

 

JEŚLI NADAL NIE ZNALEŹLI PAŃSTWO ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE, PROSIMY O KONTAKT

karolina@cinamoon.pl

575-344-300