Składanie reklamacji

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym formularzem zwrotu. Prosimy oznaczyć, że jest to reklamacja. Na formularzu prosimy napisać czego dotyczy reklamacja oraz jakie są Państwa oczekiwania względem reklamacji - wymiana towaru lub zwrot pieniędzy. Jeśli chcą Państwo otrzymać zwrot kosztów wysłania reklamacji, prosimy również zawrzeć taką informację na formularzu. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, zazwyczaj jednak odbywa się to dużo szybciej.


Wysyłanie formularza reklamacyjnego

Wypełnij papierowy formularz zwrotu, który był w paczce. Spakuj go do paczki wraz ze zwracanymi produktami.

Nie wysyłamy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zwrotu na nasz magazyn.

Wysyłka reklamacji

Po spakowaniu produktów wraz z formularzem zwrotu, wyślij do nas przesyłkę z reklamowanymi produktami na adres:

GM INVEST S.C.

UL. JASNA 10A

44-122 GLIWICE

tel. +48 575 344 300

Proponujemy wysyłać paczki tak by otrzymać potwierdzenie jej nadania (zachowaj numer nadania do póki nie otrzymasz zwrotu). Jeśli chcesz otrzymać zwrot kosztów wysłania reklamacji, prosimy zawrzeć taką informację na formularzu zwrotu przy oczekiwaniach względem reklamacji.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem czy usługą “e-przesyłka”. Możesz nadać paczkę w paczkomacie z opcją doręczenia przez kuriera na wskazany adres, kurierem lub pocztą.

Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika należy spisać z kurierem protokół szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego, jeśli występuje. Jeżeli Klient nie spisał dokumentu podczas odbioru przesyłki, może zrobić to w ciągu 7 dni od jej dostarczenia. Należy zgłosić taką informację przewoźnikowi.

Adres zwrotu reklamowanego towaru

GM INVEST S.C.
ul. Jasna 10A
44-122 Gliwice

tel. +48 575 344 300