X
Produkt został dodany do koszyka

Reklamacje

Obsługa klienta > Reklamacje

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru zamawiający znajdzie w nim wady może skorzystać z wymiany produktu na taki sam bez wad, obniżenie ceny produktu lub zwrot. 

W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. 

 

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

  • Wypełnij formularz reklamacji - możesz użyć dołączonego do paczki formularza zwortu ( z dopiskiem reklamacja). Dołącz go do paczki z reklamowanymi produktami oraz dowodem zakupu. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Napisz jakie są twoje oczekiwania względem reklamowanego produkty.
  • Sprzedający zobowiązuje się zwrócić kupującemu koszty wysyłki w przypadku pomyłki (rodzaju, rozmiaru lub koloru zamówionego towaru) do kwoty 10 zł (tyle kosztuje nadanie listu poleconego + koperty).

 

2. Wyślij produkty

  • W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Paczki prosimy kierować na adres:

CINAMOON

UL. JASNA 10A

44-122 GLIWICE

 

3. Poczekaj na zwrot środków

  • Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu do naszego sklepu.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta wskazany w formularzu.

  • Otrzymasz od nas email z powiadomieniem gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Informacja o tym, że przebywasz na stronie jest przez nas przetwarzana i wykorzystywana jest w celach statystycznych. Niektóre z danych podanych w trakcie korzystania serwisu mogą być przetwarzane do sprzedaży naszych produktów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności aby dowiedzieć się więcej.