• 1. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

    NIESTETY NIE JESTEŚMY W STANIE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ, KIEDY DANY MODEL POJAWI SIĘ W NASZYM SKLEPIE. ZWYKLE JEST TO OD 2 DO 3 TYGODNI.

    Czasem zdarza się, że dłużej oczekujemy na materiał, dlatego nigdy nie możemy na 100% potwierdzić dostawy konkretnego modelu.

    Dostawy do naszego sklepu są regularnie - kilka razy w tygodniu, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty.

    Zapraszamy do regularnego przeglądania naszego profilu na Facebooku, aby dowiedzieć się jako pierwszy(a) o nowościach.

    "POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU" Jeżeli brakuje Twojego koloru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności produktu", w okienku wpisz swój adres e-mail a następnie kliknij "WYŚLIJ".

    Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!

    WYPRZEDAŻOWE produkty jeśli się pojawiają to tylko w pojedynczych sztukach i zostają bardzo szybko wykupione.

    Niestety nie. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową/odbiorem osobistym. Masz wątpliwości?

    Sprawdź opinie o naszych produktach na naszym profilu na OPINEO.

    Niekiedy uzupełniamy tylko kilka sztuk danego koloru/rozmiaru. W przypadku bardzo dużego zainteresowania konkretnym modelem, znika on z naszego magazynu dosłownie w ciągu kilku minut.

    Proszę pamiętać, że uzupełniamy rozmiarówki wszystkich produktów, które nie znajdują się w dziale WYPRZEDAŻ.

    W takiej sytuacji pozostaje Państwu ponowne zapisanie się do powiadomienia i oczekiwanie na e-mail.

  • 2. FAKTURY

    Tak, jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę do zamówienia, to prosimy o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia. Według nowych przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług nabywca powinien zadeklarować chęć otrzymania faktury w momencie dokonywania zakupu, ponieważ nabywa towar jako podatnik. Jeśli prośba o fakturę zostanie zgłoszona później, nie będziemy mieli możliwości jej wystawienia.

  • 3. METODY PŁATNOŚCI

    Płatności dokonujemy poprzez:

    • Przelewy24 - szybki przelew, z przekierowaniem na stronę banku.
    • Przelewy24 - zwykłym przelewem. Wówczas należy wybrać opcję "Przekaz tradycyjny". Należy pamiętać, aby poprawnie przepisać dane do przelewu (tytuł i kwota), w przeciwnym wypadku pieniądze nie zaksięgują się poprawnie i nastąpi opóźnienie w dostawie)
    • GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE w przypadku zamówień "ZA POBRANIEM" 

    Wpłatę należy dokonać w ciągu 24h, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

    W takim przypadku należy zalogować się na swoje konto w sklepie. kliknąć w zakładkę "KONTO UŻYTKOWNIKA", a następnie "ZAMÓWIENIA".

    Przy nieopłaconym zamówieniu jest funkcja "OPŁAĆ". Należy wybrać tę opcję i postępować zgodnie z instrukcjami.

    W przypadku niezarejestrowanych użytkowników prosimy kliknąć w wysłany mailem link od Przelewy24 dotyczący płatności a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

    Niestety nie ma takiej możliwości. Dane do przelewu są generowane indywidualnie dla każdego klienta.

    Informacją o zaksięgowaniu płatności jest zmiana statusu zamówienia na "W REALIZACJI". Przelewy są księgowane do 24h.

    Przelewy są księgowane do 24h. Jeżeli po tym czasie Państwa status się nie zmieni prosimy o kontakt mailowy z serwisem Przelewy24. Wszystkie dane do kontaktu znajdą Państwo na: https://www.przelewy24.pl/pomoc

  • 4. DOSTAWA

    W naszym sklepie wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz paczkomatami.

    Czas oczekiwania na wysyłkę to 1-3 dni robocze od momentu zaksięgowania pieniędzy. Zamówienia z produktami z PRZEDSPRZEDAŻY są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od daty widniejącej przy nazwie produktu.

    Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1 dzień roboczy).

    W przypadku przesyłki pobraniowej wysyłka następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

    Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1 dzień roboczy).

    Niestety nie ma możliwości opóźnienia wysyłki. Informacje o późniejszej wysyłce z komentarza do zamówienia nie będą uwzględniane.

    Niestety nie ma możliwości dodawania nowych produktów do złożonych wcześniej zamówień.

    W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie i opłacić je wraz z dostawą.

    Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w punkcie odbioru w Gliwicach przy ul. Jasna 10A po wcześniejszym złożeniu zamówienia na naszej stronie. Zamówienie czeka na odbiór przez 3 dni robocze i można je opłacić gotówką lub kartą (na miejscu). Przy płatności gotówką przy odbiorze prosimy w miarę możliwości o przygotowanie odliczonej kwoty do zapłaty.

    Obecnie nie ma takiej możliwości w naszym sklepie. Towary wysyłamy tylko na terenie Polski.

    Istnieje taka możliwość na odpowiednim etapie realizacji zamówienia. Prosimy o kontakt z obsługą klienta telefonicznie lub mailowo na adres kontakt@cinamoon.pl

    Niestety, nie istnieje taka możliwość. 

  • 5. MOJE ZAMÓWIENIE

    Zamówienia w naszym sklepie można składać za pomocą koszyka postępując zgodnie z instrukcjami.

    Nie, nie musisz posiadać konta, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jednak jest to wygodne dla Państwa.

    Posiadanie konta umożliwia sprawdzanie statusu zamówienia oraz umożliwia łatwy zwrot.

    Po złożeniu zamówienia edycja nie jest możliwa. Dopiero po otrzymaniu listu przewozowego od kuriera masz możliwość zmiany adresu dostawy.

    Po złożeniu zamówienia anulacja nie jest możliwa. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, odbierz paczkę od kuriera i wykonaj zwrot.

    Zamówienia należy opłacić do 24h. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

    Jedynym warunkiem naliczenia rabatu jest wpisanie kodu rabatowego w odpowiednie pole w trakcie składania zamówienia. Jeżeli rabat się nie nalicza prosimy o zweryfikowanie czy jest wpisywany prawidłowo. Pracownik nie ma możliwości dokonywania korekt w zamówieniach klientów i ręcznego naliczania rabatu. Proszę pamiętać, że standardowe kody rabatowe obniżające wartość produktów naliczają się jedynie na produkty w cenach regularnych.

  • 6. ROZMIARY

    Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Prosimy o zapoznanie się z nią przed zakupem.

    Wszystkie modele są mierzone na płasko. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru.

    Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj: ZWROTY

  • 7. ZWROTY / WYMIANA

    Jeżeli klient zapłacił za towar przez system Przelewy24 to środki zostaną mu zwrócone automatycznie na nr konta, z którego było opłacone zamówienie.

    Wymiana następuje tylko poprzez złożenie nowego zamówienia, opłacenie go oraz zwrot nieodpowiedniego produktu.

    Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od daty odebrania przesyłki.

    Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

    1. Przebieg zwrotu

      1. Najpierw wypełnij formularz zwrotu, który był w paczce z zamówieniem.

      2. Spakuj i zabezpiecz towar przed wysyłką. Prosimy nie odsyłać przesyłek bez papierowych formularzy.

      3. Gdy towar wróci do nas do magazynu potrzebujemy kilka dni na weryfikację towaru. Po weryfikacji towaru otrzymasz email oraz w przeciągu 14 dni zwrócimy środki na twoje konto.

      Wypełnianie formularza przy zwrocie

      Wypełnij papierowy formularz zwrotu, który był w paczce wraz z zamówieniem. Spakuj go do paczki wraz ze zwracanymi produktami.

      Nie wysyłamy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zwrotu na nasz magazyn.

      Wysyłka zwrotu

      Po spakowaniu produktów wraz z formularzem zwrotu wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

      GM INVEST S.C.

      UL. JASNA 10A

      44-122 GLIWICE

      tel. +48 575 344 300

      Proponujemy wysyłać paczki tak by otrzymać potwierdzenie jej nadania (zachowaj numer nadania do póki nie otrzymasz zwrotu). Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

      Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem czy usługą “e-przesyłka”. Możesz nadać paczkę w paczkomacie z opcją doręczenia przez kuriera na wskazany adres, kurierem lub pocztą.

      Możesz także skorzystać ze zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl koszt wysyłki zwrotu za pośrednictwem tej strony wynosi 12 zł, kwota ta zostanie odjęta od kwoty zwrotu zamówienia.

    2. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie.

      Zwrot kosztów transakcji realizowany jest zgodnie z wyborem opcji przy składaniu zwrotu (poprzez Przelewy24 - jeśli wybrano opcję "zwrot na ten sam nr konta, z którego była płatność" lub przelewem na konto)

    Produkty możesz zwrócić także osobiście w naszym punkcie odbioru w Gliwicach przy ul. Jasna 10A. Pamiętaj, że do dokonania zwrotu konieczne jest posiadanie paragonu, gdy zamówienie było odbierane osobiście lub formularza zwrotu, gdy dostawa była realizowana wysyłkowo. 

    Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

    Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

    W takiej sytuacji prosimy o e-mail na: kontakt@cinamoon.pl (w tytule e-maila prosimy napisać POMYŁKA - NIEODPOWIEDNI PRODUKT). Prosimy o dołączenie do maila zdjęć otrzymanego pruduktu wraz z formularzem jaki był w paczce.

    Wraz z informacją jaki produkt Państwo zamawiali, a jaki został dostarczony.

    Wymianę realizujemy poprzez naszego kuriera. Pojawi się on u Państwa w celu odebrania pomylonego produktu, a w zamian zostawi poprawny.

    Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to MAKSYMALNIE 14 DNI.

    Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy zwracany produkt do nas dotarł, uprzejmie prosimy sprawdzić to samemu na stronie dostawcy, za pomocą którego nadali Państwo przesyłkę. (POCZTA POLSKA, KURIER).

    Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta, sprzedawca ma prawo zwrócić koszty dostawy do najniższej kwoty, jaką ma w swojej ofercie.

    W naszym sklepie jest to 15,99 zł, dlatego zamówienia z droższą formą dostawy mają obniżoną kwotę zwrotu o następujące kwoty: * kurier Inpost - 3 zł mniej, kurier Inpost pobranie - 9 zł mniej 

    Nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po doręczeniu przesyłki na nasz magazyn, w ciągu 14 dni zostanie wykonany zwrot. Zwrot pomniejszony będzie o kwotę wysyłki oraz wysyłki zwrotnej do nadawcy na podstawie art. 535 kodeksu cywilnego: Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę. Jeśli klient z własnej winy nie odebrał zamówionej przesyłki, zobowiązany jest do pokrycia kosztów, które z powodu nieprawidłowego wykonywania przez niego umowy poniósł sprzedawca.

    Zgodnie z zasadą z art. 471 k.c. dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.

    Ze względów higienicznych oraz ochrony przed utratą właściwości produktu Klient ma prawo dokonać zwrotu perfum tylko i wyłącznie w nienaruszonym opakowaniu, tzn. folia nie może zostać zerwana z opakowania. 

  • 8. REKLAMACJE

    W takiej sytuacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym pismem reklamacyjnym, w którym zawarte będzie wyjaśnienie czego dotyczy reklamacja oraz jakie są Państwa oczekiwania względem reklamacji. Na piśmie prosimy wpisać również numer konta do przelewu (za dostawę lub produkt) jeśli chcą Państwo zwrotu gotówki lub adres do wysyłki nowego/naprawionego produktu.

    Szczegółowe informacje o reklamacjach znajdziesz tutaj: REKLAMACJE

    Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.

    Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne.