X
Produkt został dodany do koszyka

Zwroty i wymiany towaru

Obsługa klienta > Zwroty i wymiany towaru

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                         

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy kupujący ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni bez podania przyczyny.

Przedmioty nie mogą posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania. W przypadku zwrotu do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zwrotu, a metki nie mogą być oderwane.

Firma zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu w przypadku gdy przedmiot nosi ślady użytkowania (w tym ubrudzenia z pudru itp.) w takiej sytuacji towar zostaje z powrotem odesłany do zamawiającego.

 

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru w sklepie CINAMOON postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

 

1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie CINAMOON.pl

  • Kliknij w "KONTO UŻYTKOWNIKA", następnie "WYKONAJ ZWROT"
  • Z listy wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty i postępuj zgodnie z instrukcjami
  • Pamiętaj, aby na potwierdzeniu zwrotu, które otrzymałeś do paczki zaznaczyć, które produkty zwracasz

 

  • Uwaga! Przedmioty nie mogą posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, napisz do nas na karolina@cinamoon.pl - Pomożemy :)
     

2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni!

  • Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami oraz formularzem zwrotu na adres:

GM INVEST

UL. JASNA 10A

44-122 GLIWICE

  • Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. 
  • Prosimy o wysyłanie zwrotów w formie przesyłek rejestrowanych czyli jako paczki pocztowe lub przesyłki kurierskie, które dzięki indywidualnym numerom nadania umożliwiają sprawdzenie ich statusu . 
  • Przesyłki listowe nie są nigdzie rejestrowane oraz powinny zawierać tylko druki i korespondencję. W przypadku ewentualnego ich zagubienia lub uszkodzenia Poczta nie ponosi żadnej odpowiedzialności .
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

 

3. Poczekaj na zwrot środków

  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie.
  • Zwrot kosztów transakcji realizowany jest zgodnie z wyborem opcji przy składaniu zwrotu (poprzez tPay - jeśli wybrano opcję "zwrot na ten sam nr konta, z którego była płatność" lub przelewem na konto)

 

W sklepie CINAMOON nie ma możliwości dokonania wymiany. Jeśli chcą Państwo otrzymać inny rozmiar/kolor należy zwrócić zamówienie według powyższej procedury, a następnie złożyć nowe i opłacić je.

Informacja o tym, że przebywasz na stronie jest przez nas przetwarzana i wykorzystywana jest w celach statystycznych. Niektóre z danych podanych w trakcie korzystania serwisu mogą być przetwarzane do sprzedaży naszych produktów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności aby dowiedzieć się więcej.